DOLAR: 3.87 TL
EURO: 4.56 TL

Çark yanlış Dönüyor Beyler

20 Temmuz 2013 Ekleme Saati: 17:34
4.016 kez görüntülendi

Çark yanlış Dönüyor Beyler

Mehmet Okuyucu

Çark Yanlış Dönüyor Beyler..

İlçemiz son zamanlarda huzur ve sükunet bakımından epeyce bir yol almış durumda. Ama huzuru bozmakta olan güçlerde boş durmamaktalar. Son zamanlarda dünya ile birlikte ilçemizi de saran esrar, eroin, kaçak sigara tüketimi, yazık ki çığ gibi büyümek için, önüne geçen tüm setleri devirerek kasırga misali geçtiği yerleri virane ederek geçmekteler. Basın aracılığı ile takip ediyorsunuz, son iki yıl içerisinde yapılan esrar operasyonları ve bu operasyonlar neticesinde imha edilen esrar, eroin ve sigaralar, devletimizin bütçesine ve huzuruna zarar veren bir çok kötülüğün son olması oldu. Ancak bu operasyonların hızla artmasından rahatsız olan ve bu pislikleri piyasaya süren çapulcular, günümüz filmlerinde olduğu gibi gizli birer devlet misali tayinleri, atamaları etkileyebiliyorlar. Ayağına takışan görevli, amir memurları fark gözetmeden anında harcayabiliyorlar. İşte burada bizim büyüklerimizin duyarlı olması gerekiyor. Kendi menfaati için insanları hiçe sayabilecek olan bu şahısların, pisliklerini rahatça piyasaya sürmesine engel olan görevlileri Devletimizin koruması lazım. Eğer biz buna seyirci kalırsak, önce kendi vicdanımızla sonra İlahi adalet ile nasıl hesaplaşırız bilemem. İlçemin huzurunu sağlayan her kim ise, huzur bozanlar tarafından harcanırken, idarecilerimiz, bürokratlarımız, devletimiz bir şey yapmaz yada yapamaz ise, söylenecek sözün bittiği an gelmiştir ve büyükçe bir nokta koymak gerekir.

 

Bal’a çıkmaz olaydık

Hani derler ya görmemişin telefonu olmuşta telefonu cebine sokmuş.  Bir alt kümeye düşen Belediye spor tekrar yıllardır durduğu süper gruba yükseldi ve oradan da 2013 yılında Bal a yükseldi. Bu başarıya imza atanlara teşekkür ediyoruz ilçemiz adına. Ancak piyasa da gezen kokular ve bu başarıya takımı taşıyan futbolcular ve bu başarıya imza atan futbolcuları hazırlayan, çalıştıran antrenörün suyu içilmiş bir şişe misali kenara atılıvermeleri, taraftar tarafından hiç de hoş karşılanmadı. Şahsi tavırların hâkim olduğunu gözlemlediğini söyleyen taraftarların bazıları, Yönetimdeki ve sponsorlardaki bazı şahısların, yeni oynayacak olan futbolcuların ve çalıştırıcıların, futboldaki verimine göre değil şahsi uyumsuzluklar nedeni ile kadro dışı bırakıldıklarını iddia ediyorlar.

Kimisi yöneticilerden bazıları ile sempati kuramadığı için, kimisi ise yakınlarının sponsorlar ile sempati kuramadığı için güya kadro dışı bırakılmışlar. İyi güzelde bir kulübün yönetimine gelen yöneticiler, istediğini alıp istediğini atma hakkına ne kadar sahipler. Adı üzerinde yönetim kurulu, bir kişinin dudaklarının arasındaki karara “evet” demek zorunda mı?

Belki bala çıkıldı ama halkın içinde gezerken gördüğüm o ki, taraftarını kaybettiler. Gerçi taraftara da ihtiyaçları yok. Parayı vereni, düdüğü çalanı küstürmeyelim yeter diyorlar herhalde.

Karapınar Belediyespor, Belediyenin takımı mıdır yoksa halkın, Karapınar’ın takımı mıdır? Ayrıca Belediye halkın mıdır yoksa başkanlık koltuğunda oturan ya da perde arkasında oturan şahısların mıdır? Bu ve buna benzer makamlar, halka hizmet etmek için mi vardır, yoksa ayağına dolaşana zarar vermek adına mı vardır?

Sivil Toplum Örgüt Başkanları, Dernek başkanları, Kooperatif Başkanları vb başkanlar Yakın çevresine yararlı olmak için mi yoksa halka faydalı olmak için mi o görevlere getirilirler?  Trafik ceza yazdığında devreye girip o cezayı affettirmek yada yazdırmamak için mi başkan oldular yoksa, akrabalarının işlerinin resmi dairelerde daha hızlı yürümesi için mi…

Bu memlekette kimse hesap sormuyor diye milleti bilmiyor sanmayın. Milleti de bir kenara bırakalım, Allah bilmiyor sanmayın. Yolsuzluk yapan akıbet belasını bulur, adalet elbet bir gün tecelli eder.

Bizde gazeteciler olarak, bize ulaşan ve uygunsuz olan tüm davranış ve ticaretleri gazetemiz aracılığı ile hem kamuoyuna taşıyacak hem de gerekli adli soruşturmaların başlamasında görevimizi yapmış olacağız. İlçeme zarar veren her kim ise elimiz yakasında olacaktır.





Bu Konuyu Sosyal Medyada Paylaş

Yorumlar

  1. grkm dedi ki:

    klavuzu karga olanın burnu boktan çıkmazmış..biz kime güveneceğiz ak parti oluşumlarına güvenemeyeceğizde akıl almıyor….

  2. alper candan dedi ki:

    mehmet bey bildiklerinizi açıklayın ozaman herkes ona göre davransın çamur at izi kalsın olmasın bizim duyumlarımızada göre muhammet hocanın diplaması bal ligine yetmiyormuş bizde değişik şeyler duyduk futbolcuların 10 milyardan ağızbirliği yaptığını guruplaştıklarını kime inanalım

  3. okuyucu okuyucu dedi ki:

    Sayın Alper candan rumuzlu arkadaşım. Biz bizldiklerimizi açıkladık şimdi de yönetim kurulunun bildiğini açıklaması gerekir. biz iddialar üzerine Belediyespor yöneticilerinden bir kısmı ile görüşme yaptık ve ser verdiler sır vermediler. şimdi basın açıklaması yaparak halkın rivayetler üzerine konuşmasını susturma hakları vardır.

  4. musa dedi ki:

    ateş olmayan yerden duman çıkmaz..doğru söylüyon abi.elbet birşeyler varki..bu duyumlar ortaya çıktı.tebrik ediyorum seni çok güzel izah etmişsin.
    Muhammet hocaya da Esnafsporda başarılar diliyorum.Keşke Karapınarbelediyesporu bal ligine çıkarmasadanda Bir alt lige küme düşürsen iyi olacakmış….

  5. mesud dedi ki:

    Başarılı bir teknik adam durduğu yerde başka bir kulüple anlaşma yapmaz herhalde.Yetiştirdiği sporcu kardeşlerini yarı yolda bırakmaz,Demek ki adamısen bizi bal ligine çıkardın diye kovalamışlar.Zaten başarı varsa bir kişinin olmaz.Yöneticisiye,hocasıyla,sporcusuyla,malzemecisiyle olur…Senin yazdığın gibi varsa bir şeyler araştıracaklar araştırmalı sonuca bağlamalı…

  6. afkm dedi ki:

    SAYIN MESUD ABİ KİM ARAŞTIRACAK ALLAH AŞKINA HERKESİ SUSTURUYORLAR ADAM BAŞTAKİLERİ KANDIRMIŞ Bİ KERE AŞAĞIDAKİLERİDE AYAK BAĞI OLMASIN DİYE GÖNDERİYOR AMA ALLAH BÜYÜK KAFASINA GÖRE DERESPORA xxxxx

  7. alper candan dedi ki:

    mehmet bey siz sadece insanları zan altında bırakmışsınız tane tane ne biliyorsanız yazın bizde bilelim yok şöyleymiş yok böyleymiş bence dedikodudan ibaret sanki birilerine muhalefetmişsiniz gibi yazmışsınız bizim gayseride bir laf var çamur at izi kalır sürat yap tozu kalır

  8. neler oluyor dedi ki:

    mesut bey zannedersem şayet xxxxx niye sesinizi yükseltmediniz sn okuyucu basın ehliyetinizi almışsınız ne güzel yazıyorsunuz o zaman muhammet hocaya niye sormadınız bal ligi ehliyetini niye almadın diye kaç senedir bu takım şampiyonluğa oynuyor niye kendini hazırlamadı zaten belediyespora muhlefetliğini biliyoruz takım şampiyon oldu en ufak bir haber geçmediniz dünkü akpnin iftar yemeğinde olduğu gibi birde dünkü yorumlardan birtanesini kaldırmışsınız neden acaba

  9. KADER dedi ki:

    alper kardeşim 3yıldır karamanda bal ligini takip ediyorum karamanda oynayan 4tane sürekli konuştugum arkadaşım var eger karapınarlı arkadaşlar 10milyar istemişse samimiyetle söylüyorum çok az istemişler eger bal liginde ayakta kalacaksan kesenin agzını açacaksın aynı sarayyönü belediye spor gibi olacıksın antrenörüne sahip çıkacaksın .muhammet hoca gibi hocaya sahip çıkalım karapınar belediye sporu tüccar degil futboldan anlayanlara teslim edelim

  10. okuyucu okuyucu dedi ki:

    Şahsi kinini kusanlara alet olmuyoruz “neler oluyor” beyfendi yada hanımefendi. Ayrıca Ak Parti yemeğine katılmadım çünkü davet edilmedim. Artık hangi amaçlı davet edilmediğimin yorumu da halkımıza bırakıyorum. Belediyespora muhalefet değilim. kimseye muhalefet değilim. siz bunu göremesenizde görmesi gereken görüyor. kimseye muhalefet zihniyetle yaklaşmıyorum. burada şahsıma ait yıpratma yorumlarını onaylarım sıkıntı yok ama başkalarını yıpratacak yorumları maalesef eliyorum kardeşim. keşke kendim isminizle yazacak erdeme haiz biri olsaydınız da kime yazdığımızı bilseydik.

  11. Afkm dedi ki:

    Muhammet hoca ehliyet almadığından değil çalıştığı yıl tutmadığından bilmeden konuşma ayrıca takımı şampiyon yapan bir hocayı tşk bile edemedi yüzü olmadığından adam maç satmayı kabul etmedi diye gönderdiler arkadaşım mehmet abi sen haklısın doğruları konuşunca kabullenmiyorlar

  12. serra dedi ki:

    mehmet abi bu dünya iyilere göre geğil ikili oynayanların dünyası.o ne yediği belirsiz bazı kişiler muhammet hocamı kötülesede onlara karsılık hocalıgını yaptı ve kulübü bal ligine cıkarttı.son macı hocam dereye satsaydı gene sıkıntı yoktu satmadıgı icin ondan kötüsü yok şu anda.fazla söze gerek yok yeni kulübünde hocama başarılar…

  13. mhmmthca dedi ki:

    bizler halisane karapınarın spor alanında gerçekten başarılarını konuşuyor olsaydık bu türlü düşüncelerin armızda yeri olmazdı.başarı ortaktır,başarı karapınarındır,bizler eğitimciyiz ve spor adamıyız bi görev verildi ve Allah’a şükür yerine getirdik geriye baktığımızda arkamızdan küfredecek insan göremiyorum.insanın hayalleri vardır gelecek planları vardır bunlarla oynamak sahsiyetsizliktir,herşey bi tarafa emek verildiyse halisane beklenti bi teşekkür bi nezaket.çamur at iz kalsın mantığı küçük beyinlerin işi.çok şükür takımla ilgili yaşanılan en kötü hadiseye bile verilecek cevabımız var ama o soruyu soracak cesaetli adam yok.belgeme gelince herkes olayı kendince yorumluyor.ben takım çalıştırma hevesinde değilim A takımı olur B takımı olur ama yanlış kişinin hala orada olması ve buna göz yumulması bu vebali herkese ödettirilmeye çalışılması.adam gibi adam yanlışını görüp özür diler yada çekip gider.ama buda karakterle alakalı birazda…şahsiyetli kişi meselesini sorunlu olduğu kişiyle aşar arkadan iş çevirmez yüzüne söler.lütfen sporu güzelleştirelim şahsileştirmeden,karaktersizleştirmeden,sporun çoook güzel yönleri var bunu bulmaya çalışalım.ŞEYTAN TAŞLAMAKTAN TAVAFA ZAMANIMIZ OLMUYOR mübarek günler hatrına…….

  14. KADER dedi ki:

    ben şahsen hiç bir gazeteciyi vallahi şahsen tanımam ama adam dogruları yazdıgına inanıyorum kardeşim yıllar sonra takım bal ligine çıkmış bu takımı kim çıkardı karapınarlı kendi çocukları çıkardı bügün bu çocukların bal liginde top koşturması bazılarının daha güzel yerlerde olmasını saglayacaktır karapınarda daha önce top koşturan yetenekli fotbolcuların hepsi böyle liglerde oynamadıgından dışarıda kendilerini gösteremediginden kaybolup gitmişlerdir bu şansı iyi degerlendirelim karapınarlı gençlere sahip çıkalım dışarıdan alacagınız futbolcu ve teknikadam ancak paramızı alır yer gerçi biz karapınarlının taşından mı topragından mıdır birbirimizin iyiligini yükselmesini istemeyiz işadamlarımıza sesleniyorum desteklerinizi esirgemiyorsunuz ama desteklerinizden karapınarlı arkadşımlarım faydalansın miliyetçilik doygularımızı kabartalım köreltmeyelim balı başkalarına degil kendi öz evlatlarımıza yedirelim birbirimizle ugraşmayalım teknik adama sporcu arkadaşlarımıza sahip çıkalım bu fırsatı iyi degerlendirelim karapınar dışında yaşadıgım için karapınar belediyespordan haberleri ancak internetten takip ediyorum bir karapınarlı olarak ne olup bittigini ögrenmek ben ve benim gibi karapınar dışında yaşayanların en büyük hakkı olsa gerek hayırlı ramazanlar

  15. hasan dedi ki:

    mehmet abi seni kutluyorum gerçekleri yazdığın için.çünkü herkes yazamıyor cesaret edemiyor.takımdaki bazı sıkıntıları dile getirdiğin için.takımda iki tane yönetici basınla çok ilgili ama insanları bilgilendirme konusunda biz bilgileri mehmet abiden alıyoruz. yaw bide hocaya futtbolculara emeğe geçenlere ahdı vefa yapacakları yerde,karalama yapıyorlar ya yazık.yok belgesi yetmiyormuş yok çok para istediler.merak ediyorum kaçtane yöneticinin spor yöneticiliği belgesi var acaba? beyler sizler halkın gözünde bitiksiniz artık 3 yanlış koskoca doğruları götürdü.vicdanınız size herşeyi anlatır aslında…spor kazasın kişiler değil…..

  16. vatandaşrıza dedi ki:

    herkesin ağzında bir laf var dolaşıyor yok hocanın lisansı yetmiyormuş yok futbolcular 10 milyar istemiş ben takımda geçen yıl oynayan çoğu futbolcuyla konuştum gruplaşma filan yok herkes pazarlığa açık olarak 10 milyar istemiş peki yönetim ne vermiş? alınların akı ile şampiyon olan futbolculara yönetim ne demiş bunlarıda sorgulamak lazım gazetelerden okudugumuza göre geçen yıldan oynayan takımdan kimse kalmayacakmış bunun sebebi ne? hoca neden gönderiliyor? ortada dönen bir sürü iddaa var derespor maçıyla ilgili hoca ve futbolculara xxx birileri diyet ödetiyormuş neler dönüyor ortada anlaşılacak türden değil ama bir gerçek var birilerinin emeğine sahip çıkılmıyor gidişatta şunu gösteriyor ki karapınar belediyespor gelecek sezon bal liginde averaj takımı olacak ortada olan bir takımı bozup yerine yeniden hocasından futbolcusuna kadar yenilemek futboldan anlanmadıgının yegane göstergesidir şurada az bir zaman kaldı ligin başlamasına herşey ortaya çıkar şampiyon takım nasıl averaj takımı yapılır yönetim olarak gösterecekler

  17. h.ibrahim dedi ki:

    BENİM YORUMUM SADECE BU OLAY İÇİN DEĞİL,
    GENEL OLARAK KARAPINAR’LIMIZIN GENETİĞİNE İŞLEMİŞ OLAN YABANCI HAYRANLIĞI VE MEMLEKET EVLATLARININ ADAM YERİNE KOYULUP SAHİP ÇIKILMAMASI ÜZERİNE OLACAKTIR.(KARAPINAR DA YAŞAYAN KARAPINARLI OLMAYAN VATANDAŞLARIMIZ SAKIN YANLIŞ ANLAMASIN).

    MEMLEKET İNSANININ BELİRLİ MAKAM VE MEVKİLERE GELMESİ,BAŞARILAR ELDE ETMESİ HER NE HİKMETSE KARNIMIZI AĞRITIYOR.

    MEMLEKET İNSANINA SAHİP ÇIKMAYANLAR TOPLUMDAN HEMEN HEMEN SOYUTLANMIŞ, TOPLUMUN SEVMEDİĞİ,SAĞI SOLU OYNAYAN,GÜVENİLİR OLMAYAN,KİŞİLERDEN OLUŞMAKTADIR. BU KİŞİLERE DE ANCAK YABANCILAR DEĞER VERMEKTE(GERÇEK YÜZLERİNİ TANIMADAN TABİKİ)

    SONUÇ OLARAK; İNADIN GÖZÜ KÖRDÜR MELEĞE ŞEYTAN DER, MİSALİ İNADIMIZI KIRIP HANGİ ORTAMDA OLURSA OLSUN ÖNCELİKLE KENDİ İNSANIMIZA DEĞER VE FIRSAT VERMELİYİZ.

    KARAPINAR TABİRİ İLE ELİN İYİSİNDEN KENDİ KÖTÜMÜZ HER ZAMAN İYİ OLUR.

    HER NEFİS ÖLÜMÜ TADACAKTIR ŞÜPHE YOK BUNA,
    ÖLÜNCE SALIMIZDAN YABANCILAR DEĞİL DEĞER VERMEDİĞİMİZ ADAM YERİNE KOYMADIĞIMIZ MEMLEKET EVLATLARI TUTACAKTIR BUNU DA UNUTMAYALIM.

  18. DIŞARDAN dedi ki:

    SAYIN OKUYUCU DÜŞÜNCELERİNİZİ SON DERECE DOĞRU BULUYOR DOĞRU SÖYLEYENİ DOKUZ KÖYDEN KOVARLAR SÖZÜNÜ SİZE HATIRLATIRIM.KESER DÖNER SAP DÖNER GÜN GELİR…HER NEYSE UZATMAYALIM.ELBETTE BAŞARI BİR KİŞİYE BAĞLANAMAZ FAKAT BEN VE BENİM GİBİ GÖNÜL VEREN TARAFTARLAR KİMİN NASIL ÇALIŞTIĞINI NASIL EMEK VERDİĞİNİ ZATEN BİLİYORUZ.MUHAMMET HOCAYA GELİNCE ADAM KARAKTERİYLE KİŞİLİĞİYLE HOCALIĞI İLE ZAMANINIDA DA FUTBOLCULUĞU İLEDE KARAPINARIMIZIN YETİŞTİRDİĞİ SPORCUMUZDUR.HALKIMIZ HER ŞEYİN FAKINDA KİMSEYİ KANDIRAMAZLAR BAŞTADA DEDİĞİM ĞİBİ KESER DÖNER SAP …..HOCAMIZA HER ZAMANKİ GİBİ BAŞARI DİLEKLERİMİ DİLER VE ONA SAHİP ÇIKAN ESNAF SPOR KLÜP YÖNETİMİNİDE TEBRİK EDERİM.AYRICA HOCAMIN O DÜRÜST VE EĞİLMEDEN DİK DURUŞU İÇİNDE AYRICA KUTLARIM YOLUN AÇIK OLSUN HOCAM ….

  19. Bir Garip Yolcu dedi ki:

    bütün insanlar ancak güzel ahlakları sayesinde yükselmişlerdir.”
    Arkadaşlar sporu yakinen takip eden biri olarak maalesef ilçemizde sporda kötü kokular çıkıyor.
    Ne kadar da ben ilce de değilsem de bu kokular Konya ya kadar geliyor duman çıkıyor ki kokular geliyor.
    Takım hocası takımdan gönderildi neden yok belgesi yokmuş yok yaav ufak atın da inandırıcı olsun.
    T F F bir maddesinde derki bir takımı şampiyon yapan hocanın yeterli belgesi yoksa bile bir seneliği ne mahsus o takımın başında sahaya hoca olarak çıkar.bunu ben değil sizin federasyonu nuz diyor.ama siz yönetici arkadaşlar çıkıp da hoca son dere spor maçını vermedi futbolcalar öz veri ile çalıştı çabaladı maçı bileklerinin hakkı ile aldılar sen bunu hazmedeme din neden çünkü x şahıs arkadaş her maçı alır verir kazandırır sanki sahada Karapınar belediye spor yok x şahıs üzerine formayı geçirmiş maçları “Yükselen almış ey x kaç numara giyor sun senin kaç golün var kaç asist yaptın  .ya arkadaş yada Karapınar beledi ye spor yöneticileri çıkıp da bir açıklama yapmıyorlar yada neden bir teşekkür etmiyorlar.sayın belediye başkanı tamam futboldan anlamıyorsunuz ama en azın dan ortadaki kötü kokuları sizde teneffüs ediyorsunuz yanınız da bir yönetici var hemen yanınız da çağırıp neden olup bitenleri ondan almıyorsunuz.ben takıma para desteği veriyorsam olan bitenleri de sormak hakkım,sayın başkan olan bitenlerden haberiniz yok bence bir araştırın sorun çünkü siz oraya büyük maddi yardımlar yapıyorsunuz.Karapınar belediye spor şampiyon oldu tebrik ederim ama son dere spor maçı işte o Mac kaza ra bir kaybedilmiş olsaydı evet x şahıs kaybetmek için elinden gelen her şeyi yaptı ama olmadı …şimdi Karapınar belediye spor şampiyonlu gu değil de dere spor a maçı nasıl verdiği maçı ikram ettiği konuşuluyor olacaktı x şahsın ben bilirim ben yaparım taktiği sizin kariyerinizi ayaklar altına alacaktı aslında hoca sizi bu durumdan kurtardı kimse bunun farkında değil neyse konuşacak çok şey var vesselam

  20. mıthat dedi ki:

    abi bu yazından dolayı senı desteklıyor ve arkanda oldugumu bılmenı ıstıyorum diğer yazılan hepsını okudum abi kımılerı bunun içinde kımılerı dışında kalıyor bu konunun dışardan bı sorun yokmuş gibi gözuksede bır cok sorun var bellı hep bır agız 10 mılyar ıstendı dıyor arkadaş yahu bal liginde az bıle bu para bal lıgınde kalmak ıstıyorsan ıyı bı takım kurmak ıstıyorsan bu paralardan başlıyor topcu arkadaşlar az bıle ıstemış bence 2 konuya gelırsek geçen senekı futbolcu arkadaşların emeği geçmiş bu takımı bı ust lıge cıkarmışlar emek vermişler ve karapınar hayatında gormedıgı ve hocasının katkısıyla ilk defa 1ci olarak cıkmış şimdı bakıyorum iç transferde kımseyle anlaşmıcaz yazıları yazılmış sen bu yazıyı yazıyorsunda hiç o arkadaşlarla oturdun mu bu zamana kadar konuştun mu acaba merak edıyorum?ortalıkda 1den cok laf söz dolaşıyor özellıkle son maçla ilgili bunuda duydum yönetici bi arkadaş kendı çapında bişeyler yapmaya calışmış ama elıne yuzune bulaştırmış diye bızımde eşimiz dostumuz var elbet duyarız bunları ilk baş hocanın gonderılmesıne uzuldum bu adam burda şampıyonluk yaşatıyor ve gonderılıyor futbolcu arkadaşlar 3 5 fazla istedı dıye kımseyle konuşulmadan yazılar yazılıyor önce bu arkadaşları elınde tutmayı ögren sonra dışarıya bakarsınız yönetici arkadaşlar…kılavuzu karga olanın xxx dogru bır kelıme o arkadaşıda görcem en kısa zamanda hatta hepınız ıyı gorup tanıcaksınız…

  21. vatandaşrıza dedi ki:

    2013-2014 Sezonu Bölgesel Amatör Lig’de teknik adam, futbolcu ve saha uygunlukları madde 3

    Teknik Adamların Statüsü ve Çalışma Esasları Talimatı’nın 6.maddesinin 7.fıkrasında belirtildiği gibi ” Takımlarını bir üst lige çıkartan teknik adamların lisansları bir üst ligde takımlarını çalıştırmaya elverişli değil ise; aynı takımda geçici çalışma izni almak şartıyla teknik adam sözleşmesi yapabilirler. Herhangi bir nedenle sözleşmesinin sona ermesi halinde bu haklarını kaybederler.” hükmü gereğince 2012-2013 Sezonunda yerel ligden BAL’a yükselen takımların TFF C lisansına sahip antrenörleri BAL liginde antrenörlüğe devam edebilir.”

    böyle bir madde var iken takımın hocası neden gönderiliyor?

    şampiyon olmuş takımın oyuncuları varken yeniden takım kurulmasındaki amaç ne ?

    derespor maçındaki dönen iddaaları spor kamuoyu biliyor hocanın maçı vermediğinden dolayı gönderildiği konuşuluyor bu doğrumu yönetimin buna cevabını bekliyoruz daha doğrusu yöneticinin

    sevgili mehmet bey bu linkte bal ligine dair ne isterseniz bu bilirsiniz

    http://www.tff.org/default.aspx?pageID=982&ftxtID=18487

  22. Mehmet Okuyucu Mehmet Okuyucu dedi ki:

    çok yardımcı oldunuz teşekkürler

  23. yazık oluyor dedi ki:

    bu takımın başında karaktersizlik abidesi olan mxxx olduktan sonra bu takım bi yere gidemez..xxx futbolcularını karalama kampanyası başlatmıştır..kendini takımın üzerinde gören xxx sadece ben bilirim havasında olan bu adamla bu takım bu sene çok güzel averaj takımı olur..futbolculara 10 milyar istendi denmiş peki bu takımın futbolcularına kaç para şampiyonluk primi verildi??belediyeden gelen parayla orda oturan şahısların karapınar halkına hesap vermeleri gerkmektedir KARAPINAR BELEDİYESPOR mxxx babasının çiftliği degildir!!!kendine uymayan yöneticilerin hepsinide klüpten çeşitli bahanelerle tasviye tmiştir…

  24. serra dedi ki:

    mehmet bey karapınar spordaki eskı futbolcuların esnaf sporla anlastıklarını artı hic biücret talep etmeden ooynucaklarını hocamızı yalnız bırakmıycaklarını duydum bunun dogruluk payı varmıdır.sayet bu söylenenler dogru ise belediye sporun yönetıcıleri adına cok üzüldüm simdiden gecmiş olsun diyor.esnaf spor yönetıcılerıne özellıkle alı küpeli abimize muhammet hocaya ve futbolculara sahip çıktıkları için şahsım adına teşekür edıyorum…

  25. okuyucu okuyucu dedi ki:

    Eğer ki lisanslarını alabilirler ise doğruluk payının var olduğunu biliyorum.

Yukarı Çık